Saturday, November 12, 2016

HUSNIJA CRNJAK u epizodi: JESUL AMERI FAKAT GLUPI IL SE SAMO PRAVE?



Spavali u mene badžo Sulejman i ja u kamionu za vrijeme izbora, slušali malo prenos na radiju, i onda zaspali, svako sebi.



Probudim se ja, onaj radio i dalje čavrlja, veli Tramp pobjedio, i to ubjedljivo. Uštinem se, reko, da nije kakva mora. Nije. Gledam kroz prozor da neće kakvi zombiji zaskočit na kamion, niđe žive duše. Smrdi mi iz usta. Kontam, jebem ti vakav život. Trznem Sulju, reko: „Ustaj, Suljo, Tramp pobjedio!”

― Ko?

― Tramp, bolan, ućero on nama, TRAMP!

― Jesam ti reko! ― skoči odjednom, sav ozaren. ― Govorim ja tebi, a ti se praviš pametan: nema šanse, nema šanse! E, eto ti!

― Pa, bolan, Sulejmane, ovo je sranje veliko, ko se ovom nado. Ode sve u pičku materinu!

― Đe? ― pita, onako usput, dok silazi sa kreveta i gleda šta će navuć na sebe.

― U PIČKU MATERINU!

― Nemoj bit budala, Huso, ništa se promjenit neće.  

― A Muslimani, registracija i to?

― Kako, ba, to. Šta se ti sikiraš, ti ionako stalno govoriš da nisi musliman. Mi smo Ameri, jebe nam se, ako koga budu i ganjali, ganjaće one divljake iz Iraka i Sirije, šta te zaboli...

― Nije me niko ni u Bosni pito JESAM LI musliman, ućeramti. A Meksikanci, vol i to...

― Jesi ti Meksikanac?

― Nisam.

― Pa eto ― veli, i namješta se za volan. Pali kamion. ― Uh, što vergla jutros...

― Halo, ba, jesi ti normalan, Tramp pobjedio, a ti verglaš!

― Ma verglaju oni nas, jarane, kako stignu, šta te boli kurac! Handrimo se za dolar i najnti sentc po milji, ono Obamino zdrastveno samo ide gore, tjeraju narod da to upisuje a nema doktora da to više prima, koji ti je kurac? A i oni crnci što handre policiju, gejovi, aktivisti, global vorming, ućeraš im! Mi smo sad Ameri, bijelci, pravi se glup, ko i oni, i verglaj!

Ušutim se ja tu, možda budalasti badžo ima i pravo. Ućerašim. Ako neko dođe po mene, reću mu da sam ateista. Ako nam cijena po milji skoči i bude posla, šta me boli kurac za onaj zid što ovaj hoće da gradi. I smiješno i žalosno, al ja svakako u Meksiko jedino na odmor idem. Možda bude posla da se kakva cigla za taj vol prenosi... Ima i gore, kad skontam. Šta da sam crnac, musliman, i još gej? A ima i takvih, svašta u Americi ima. Ja sam samo tu, vazda u tranzitu. Nit sam kome bitan, nit sam kome na žulj stao. A i ono što priča o ženama, da ih svako malo uhvati za pičku, čuj, i ja bih da mi daju, što jes-jes. A sad se ko fol bune. A i ono što će srezati taksu bogatim, kakve to veze ima sa mnom? Dok je bogatih da prevoze robu, ima i mene da vozim, šta me zaboli. Ljudska prava? Ma jebe mi se za ljudskim pravima sve dok ja imam prava da hranim svoju djecu, to je ljudsko pravo. A bijelac sam, što ono Suljaga kaže... Valjda i to nešto znači. A znači. Da ne znači ne bi izabrali Trampa. Fala bogu da znači. Kaže, nema abortusa! Što se mene tiče, ja sam već napravio šta sam htio i mogo u tom području, tako da mi je svejedno, rahat sam. Taman da ga moram i vadit jal sam ga metno ― tako ga rijetko mećem da mi ga nije više mrsko ni izvadit. Svejedno, i onaj kondom mi mogu komotno ukinut. Ima možda ovaj moj badžo i pravo. Zaboli me, svi su oni isti. A promjena klime? Jarane, mi mijenjamo klimu svaki dan, kako se vozimo, čas je vruće čas hladno, nema đe nismo bili, odakle sve nismo vozili, od smrznute Dakote do prevruće Floride. Nemam ja problema s klimom, pojačam, smanjim, ugasim, to su ti moji problemi.

― A jesi ti glaso? ― pitam ja Sulju, nakon ovog mojeg razmišljanja.

― Fala bogu da nisam. Jesi ti?

― Pa što da glasam kad sam konto da će Hilari pobjedit...

― E ućerotisamsebi.

― Možda ova budala nešto i napravi, ko zna.

― To ti i ja kažem, ne sikiraj se, bolan. Nisi Meksikanac, nisi peder, ne ideš u džamiju, nisi crnac, ne moreš zatrudnit, nemaš pičku, zaboli te kita! Hajmo kući raspalit roštilj. Nije Amerika Jugoslavija! ― reče moj badžo Sulejman i skrenu oštro udesno...

1 comment: