Monday, November 14, 2016

HUSNIJA CRNJAK u epizodi "DRŽ’TE GAĆE, GRCI, IMA DA VAS GUZIMO!"

Otkako je Tramp pobjedio, ja ko da u nekom drugom svijetu živim.



Sve mi nekako nerealno. Evo, jel vama realno da je Džeko skino frajeru gaće pred onolkim svijetom? I još se trudi, ono malo na butine pa, de, da probam i preko koljena! Tobejarabi, svašta sam vidio, al ovo još nisam.

Kad sam došo kući s puta, ljubim Džemilu i djecu ko da tek treba da idem na put. Čudno njima a čudno i meni, sve mi nekako čudno, isto ko da sam otišo neđe i ja lično postavio onog šupka za predsjednika, pa me sad krivica mori. Još smo izvisili i turu, nismo mogli naći drugu, te se prazni vratimo u Solt Lejk Siti. Ova mi je hefta sva neka naopačke. Imo sam baš neki ružan osjećaj i pred tekmu, sve kontam da me barem oni hoće obradovat, a vamo mi se grčka u crijevima. Dobogda, reko. A mogli su, nije da nije.

Elem, došli su Fikra i Sulejman s djecom, raspalili smo roštilj, pun frižider Hajnekena, ko svoj na svome, milina. Ženama smo odma zabranili ženska prava, da pričaju o Trampu i ženskim pravima. Bili smo čvrsto odlučili da zaboravimo ovu sedmicu, da zamezetimo, da se opustimo i da proslavimo pobjedu. A bila nam je u džepu, što jes-jes.

Mi smo ti po pola uzeli onaj Balkanijum preko interneta, žene da gledaju Pinkove zvjezdice, a mi utakmice. Fino to pravo. I badžo i ja imamo iste šifre, pa za jednu cijenu gledamo obojica kad god nam se ćeifne. Al pravo da vam velim više volim gledat na engleskom. Ne mogu nikako onih naših komentatora! Kad malo bolje razmislim, osim onog Marjana, ovi  drugi su sve baksuz do baksuza. Menščini, nas je Marjan i odveo na Svjetsko a ne Sušić! Komentarisali smo ti utakmicu poslije ja i Suljo, i obojica se slažemo: izgubili smo radi komentatora! Nema druge. Svi viču sudija, sudija. Ma kakav sudija ― Velid Spaho. Za ovu utakmicu večeras treba jedino Spahu krivit. To je čovjek koji GARANT nikad lopte nije šutno. A uvijek je htio. Njega su i djeca zaobilazila kad biraju tim. Garant je vazda išo po loptu, pa otud i njegova ljubav prema „nogometu” i da bude prvi čovjek iza linije.

Prvo, nabraja đe sve naši igraju i kolko koštaju, isto ko da će Juventus i Roma igrat a ne ovi naši. Odma smo u startu podcijenili protivnika, a to se osjeti na terenu. Drugo: Zbunjen je, brate, isto da prati utakmicu iz solitera u Zenici. Ne zna ko je kad dobio karton i zašto, sudi penale i kad ih nema, traži faul kad nije bio, veliča nas bez potrebe, blebeta bezveze kad smo u šansi, odobrava zadržavanje igre kad možemo zabiti go... Frajer je zbunjen dibidus. A to se, fala bogu, osjeti na terenu. Treće, i najvažnije: Kod prvog Džekinog žutog, ovaj mamlaz govori kako će sudija poštediti Džeku, on je ipak klasa, ne daju se kartoni tako lako klasama. A frajer hop, padže ― žuti karton. Jebo mater ako ga nije čuo! I bi mi žao Džeke, al ne moreš ti kad s vakim moraš deverat. Samo malumac ne uči iz svojih baljezgarija; mi u šansi, čovječe, faul nad Džekom, odlična prilika, ovaj nešto ko digo bi se i ko ne bi, onaj iznad njega otima mu loptu, a Džeko frajeru gaće, bolan, skida! I nije to da je skino, povuko ga za gaće i ućerašmu, nego, bolan, SKIIIIDA. Svlači tipu gaće! To je proces. I kad hanumi gaće skidaš ne skidaš ih u jednom mahu, nego ćeifiš, malo po malo. I Džeko je, bogami, ćeifio, što jes-jes, vas dunjaluk je vidio. Svuče mu šorc, pa se konta bil i gaće, neću, nije red, al mogu šorc još malo, ućerašmu.

U šta je on gledo, šta je vidio, čemu se nado, šta je konto, ostaće misterija. Naravno, on zna da mu Spaho ni zato ne bi dao karton...

Elem, nastade frka neviđena, a ovaj naš i dalje viče kako je Džeko klasa, neće njemu karton, klase ne dobijaju tek tako lako crveni! Ej, ba, gaće frajeru skino!!! Sudija se konsultovo i hop ― crveni. Dade usput i onom Grku crveni, al su, po našem komentatoru Velidu Spahi, Grci igrali sa igračem više narednih pet-šest minuta. A to se osjeti na terenu. Fala bogu da se osjeti. Jebo mater ako naši i sami nisu kontali da Grci imaju igrača više. A kad su se prebrojali, već je bilo kasno.

I onda komentator navija da se tekma što prije svrši, a ovi naši se sami pred grčkim golom dodavaju ko da igraju na male. Da su malo potrčali mogli su komotno uvalit još jedan. Al kaki, oni slušaju Spahu! I džabe Spaho viče da je bio faul, kakav aut; sudija svira, osjetio momentum, vako-nako ― go. 1:1.

I onda poslije Velid sere bili smo bolji, trebali smo pobjedit, šteta, baš šteta... Pu, jebem ti mater, i tebi i Trampu!

A i onom grčkom treneru... Što nije naredio da malo stegnu te svoje učkure? A raja poludila, držte, Grci, gaće u Zenici! A sve se nešto kontam, pa njima će, bolan, gaće same spadat sa ovakim komentatorima. A to će se garant osjetit i na terenu. Ko će se tu naguzit, ostaje da se vidi... Majko draga, zemljo Bosno, volio bih da te ne volim.

A da je Hilari pobjedila, ništa ovo vako ne bi bilo...

No comments:

Post a Comment