Wednesday, February 17, 2016

HUSNIJA CRNJAK u epizodi "KAKO HAJVAN KAKI, A KAKO INSANI"

Vozimo badžo u mene i ja za San Dijego, ustvari, ja vozim a Suljo se ispružio nazad i čaprka nešto po telefonu. 



Gledam ga u retrovizor, pa mi pade na pamet šala s Fejsbuka od neki dan. Reko:

― Suljaga, buraz, znaš ti onu o kokama?

― Koju? ― veli.

― Kaže, šetka se koka po đubrištu, a naiđe druga, pa je pita: „Đe si, šta ima?” A ova će ti njoj: „Ništa, nako, bezveze.” „A đe ti je čojk?” pita ope ona prva. „Šta znam, eno ga čaprka nešto oko auta!

I ja se tu odvalim smijat. Gledam u retrovizor: Suljo se samo osmjehnu i nastavi čaprkat.

Kad će ti on:

― E, a slušaj ovo: naučnici otkrili zašto psi gledaju u svoje vlasnike dok kake!

― Fakat. I... šta su otkrili?

― Ne znaju tačno. Kaže, il čekaju da ih nagradiš, jer ti ne seru po kući, il te smatraju svojim roditeljom, pa traže odobrenje, ili, kako vele, u tom su položaju ranjivi, pa očekuju od tebe da im čuvaš leđa!

― Čuj to, šta ti misliš: što Huso gleda u tebe dok kaki?

― Pa garant konta šta me gledaš, budalo, vidiš da serem!

Odvalim se ope smijat. ― Jes, vala, šta bi drugo konto! ― reko. ― U mene je Suljo jedino pašče u komšiluku kojem je svejedno jel mu baciš lopticu. Ode, malo je uzme u usta, kolutne je šapom par puta, i vozdra. Kaže meni Džemila, a joj, jes nam glupo ovo štene. Ja reko, kakvo glupo, bona, pametno! Đe je pametno, ne može naučit lopticu da donese, pa to i najveći glupani od pasa nauče. Jes, reko, nauče baš zato što su glupi. Naš Suljo je pametan, na imenjaka badžu...

― E, jebiga sad! ― Suljo će iz pozadine.

― Zajebajem se, nisam reko na badžu, badžo bi donio lopticu!

― Ako te badžo iz pozadine, sve ćeš loptice vidit oko glave!

― Dobro, ba, šta se kofrčiš. Reko, Suljo je baš pametan, ovi drugi su glupi. Kaže Džemila: Kakva ti je to teorija, majketi? Fina, reko. Naš Suljo kad vidi komšiju kako baca lopticu svom keru, i ovaj svaki put donese, i ope, i ope, i tako po vas dan, naš cuko Suljo sjedi sa strane i konta, jah vidi ovih, majke ti, ne zna se koji je gluplji: čovjek baci lopticu i konta „Jah, jesu ovi psi glupi: ja mu non-stop bacam, a on non-stop donosi!” A pas konta: „Jah, ovog mog vlasnika, jes glup: ja mu non-stop donosim, a on je non-stop baca!” Neka mene, misli cuko Suljo, ne budite kao oni, budite ko cuko Suljo!

― E, jebiga sad!

― Ozbiljno ti kažem! Svaki put kad sam mu bacio lopticu, on pogleda u mene, isto ko da konta: mene si našo zajebavat! Pametan pas.

― To je zato što se zove Suljo... Meni Huso donese kad god mu bacim.

I tu se odvalimo obojica smijat.   

― A gledaš li ti u Fikretu kad kakiš? ― zajebajem ja njega.

― Šta, hoćeš da kažeš da je Fikra moj vlasnik?

― Pa ne mora bit vlasnik, kako ovi vele, more bit da ti čuva leđa!

― Ma najprije će bit da gledam da mi se ona ne zaskoči na leđa i ne pokaki na glavu!

― Hahahaha!

― Hahahahaha!

― Pokakile su se one nama davnih dana, doizavrata...

― Jašta su. A i mi njima.

― E, vala baš.

― Nego, kad malo bolje prokontam, to kakit ide samo uz djecu i uz cuke, đuturumi, ko mi, seru!

― Nemoj tako, političari seru!

― I još te gledaju u oči!

I tu se obojica odvalimo smijat.

Tek, u po frke, posra mi se naka ptičurina na šofer-šajbnu, zalijepi se onaj izmet za staklo, isto ko da me je neko grudvom gađo. Prepadnem se, nako refleksivno, umal nisam s puta sletio. Još upalim i brisače, pa razmažem, još gore napravim, morali smo stat u stranu da se oporavimo i konsultujemo.

― Vidiš, bolan Husnija ― reće ti mudro Sulejman ― svako sere na svoj način. Samo što te nekad sranje života more koštat!  

― Šuti, moj Suljo, šta bi bilo tek da nam žene lete!

― Pa bile bi vještice!

I tu se obojica grohotom nasmijemo.

A u San Dijegu smo zakasnili na istovar. 

No comments:

Post a Comment