Wednesday, September 23, 2015

HUSNIJA CRNJAK u epizodi "MAJMUNSKA POSLA"

Vozim se jutros za Oklahomu i slušam na radiju o onom sociopati što je kupio prava na lijekove za sidu i odma im podigo cijenu. Kaže, jedna pilula bila haman 14 dolara a sad je 750! Pa koji je to majmun! I sjetim se onda kako se pričalo da su baš majmuni skrivili sidu.

Kaže, sida je nastala kad je neki Afrikanac sprčio majmuna, pa tako… Ja inače teško povjerujem šta se na TV-u i u novinama priča, al to sam tada povjerovo. Bezbeli jer sam bio klinac, mozgom bliži majmunu nego insanu, ušo tek u pubertet, napaljen ko ćibre od šibice, kresnem se i na zglob od ženske noge, šiljio sam čunu đegod sam stigo, pa je to meni možda bilo nekako i normalno i logično, to da je tamo neki napaljeni Afrikančić spržio majmunicu s leđa… A možda i majmuna, sve je moguće. Eto, i u nas se kaže “Istreso sam majmuna”, ili ono “Bacio sam majmuna u nesvjest”! Ono, baš da se zapitaš: Što baš majmuna? Od toliko hajvana na ovom dunjaluku, mi se fatamo baš za majmuna!

More bit zato što majmun i banana i dan-danas asociraju na seks i na muški ud. E sad, da li je to počelo nakon one priče sa sidom ili je sida nastala radi te priče ne bi vam znao reć, i sam pokušavam da odgonetnem. Mene majmuni uglavnom asociraju na političare i ono kako prvo bišću jedan drugog, čiste jedan drugom vaške, a onda se zaganjaju, hoće zubima da se pokolju, pa se opet bišću i jedan drugog češkaju. Odma mi naumpadnu oni majmuni sa oteklom, crvenom guzicom, ko biva, da sjede lakše na grani, jer dole vrebaju predatori, kaže, krokodil zna čekat da ovaj siđe i po nekoliko dana… i zato, vele, imaju te ogromne stražnjice, da otrpe to sjedenje. Pa đe nećeš pomislit na naše političare; oni kad zasjednu ne moreš ih dočekat da siđu sve dok sami sebi ne posjeku granu na kojoj sjede.

Haj nejse, jebo politiku, sva me ta priča o sidi, seksu i majmunima potakla sad na razmišljanje. Kontam, prvo što bi bio veliki problem je ― kako uhvatiti majmuna? Đećeš, bolan, ufatit majmuna, ljudi se sture dok kokošku safataju a kamoli majmuna! Dobro, možda je već bio istreniran, ima i takih majmuna ukradu ti novčanik pa bi vjerovatno i neke manje zahtjevne zadatke naučili obavljat. Samo, bolan, ko bi se s majmunom zajebavo, jesi vidio ti u njih zubi, ogulio bi ti bananu ko oni na vašeru opušak! Jeza čovjeka safata samo i da pomisli. Ko bi se, ba, normalan zajebavo s majmunima?

Jedino, reko, da majmun il naka gorila nije safatala kakog Afrikanca pa ona njega sprčila… A mogo je to bit i kaki bijelac, oni tamo idu na safari, pa se poslije kurče kako ubijaju životinje. Možda je nekom od njih kakav gorila prišo spontano s leđa. Ako mislite da to ne može, to “spontano s leđa”, odma da vam kažem grdno se varate: može, može… Evo kako. Gorile su super primjer, jer žive u zajednicama. E u tim zajednicama je isto ko u haremu: najzajebaniji gorila prči sve ženske gorile, i jedini način da neko od raje povali kaku iz te zajednice je da ovom zajebanom dosadi jedna od njih pa zažmiri na jedno oko. Ili to, ili da se prišunjaš dok Glavni spava, pa onako, primakneš se uspavanoj ljepotici spontano s leđa. Ona ako digne glavu, pokažeš prstom da šuti, pa šta bude ― bude. Prevarant gorila u tom slučaju mora vazda oči držat na Glavnom, dok obavlja ono što nije nužda ali je moranje, drugim riječima dok “istresa majmuna”. Tako je bezbeli i nakav bijelac, naivan ko i svaki turista, uletio u harem i taman kad ga je prislonio uspavanoj gorili, prišo mu Glavni, pa i on prislonio turisti, i samo mu pokazo onim gorilskim prstom da tišu… Ostalo je legenda.

Na kraju sam skonto da, isto ko i ono jesmo li nastali od majmuna il nismo; sve što ima veze s majmunima vazda je bilo krajnje upitno i misteriozno. I ko bi ga znao šta je tu istina i ko je tu veći majmun. Jedno je sigurno: za svaki virus koji truje ljude najkrivlji su političari ― jebu nas kako stignu, ono što se kaže “Izjebaše nas ko majmune!”

Pa ti sad gledaj pošto je pilula i isplatil se to!

No comments:

Post a Comment