Sunday, June 11, 2017

HUSNIJA CRNJAK u epizodi "DOKTOR ZA ČMAR"

Neki dan hoću da se obrišem i napipam dole gutu, majko draga, haman ko kliker!


Ne smijem Džemili ništa kazat, ukinuće mi odma cigare i alkohol, nego se sjetim da je badžo Sulejman jednom nešto kod sebe to spominjo, pa nazovem badžu, reko, da vidim kojem je on doktoru išo.

― Čmarnom ― ovaj će ko iz topa.

― Misliš, doktoru za šupak?

― Za šupak, za šta će drugo, nisu ti hemoroidi izašli u nosu pa da ideš onom ontoringolaringogringo, šta ja znam. Jes da voliš svuđe gurnut tu svoju surlu, al ovdje je ipak riječ o tvom šupku, jarane. A doktor se zove Čmarni.

― Da ne idem fizišn, nego odma tom čmarnom?

― Pa jedino ako baš hoćeš da se naguziš obojici ― veli badžo. ― Nego, direktno ti Čmarnom, daću ti ja broj telefona.

― Pa kako se zove taj specijalista, nešto ono gastro?

― Zove se Čmarni, sad sam ti reko!

― Dobro, ba, na našem; pitam na engleskom kako se zove specijalista za šupak?

― Čmarni, jebogati! Aleksej Čmarni, Rus, ućero ti on, Čmarni se zove!

― Nemoj srat!

― Ne serem, očiju mi čmarnih!

Tu se obojica odvalimo smijat.

― Ne, ba, fakat se čovjek zove Aleksej Čmarni. Ja nisam danima bio kenjo dok mi Čmarni nije pokazo svoje čmari, hehehe... Pa znaš da sam ono do Teksasa jednom vozio zguza naguz. Ti mislio da imam gliste, papak jedan.

― Pu, jebo on svoj poso! Pa što nije izabro vaginu, ućeroonsebi, ne mogu da vjerujem da nekog može šupak fascinirat!

― Mene, bogami, Fikretina bulja i dan-danas fascinira.

I tu se ope odvalimo smijat.

― Pa i mene Džemilina ― velim ― al to je drugo. Ja bi radije, jarane, išo čistit kanalizaciju nego guro nos ljudima u dupe.

― E, ovaj ti, haman, voli gurnut i nešto drugo... ― smije se Suljo.

― Peder, i još doktor za čmar?

Smije se hinja. ― E, kad mu uđeš u ordinaciju isto ko da si ušo u čmar: čmarovi po zidovima, ono, objašnjeni ko mišići u fizioterapeuta. Te čmar vaki, čmar naki, komplikacije, problemi, dupe ono plastično sa čmarom u sredini, da se valjda objašnjava ljudima... Možeš to fino i rasklopit na dijelove. Ma, ludilo, jarane! I on ti još uđe u ordinaciju ko da je sve normala, ko da se ne radi o šupku nego ko da si trudnica, tako te gotivi...

― I kako si ti skonto da je peder?

― Pa šta će drugo bit, jarane, frajer očmaran čmarovima!

I tu se opet grohotom nasmijemo.

― Plus ― dodaje Suljo kroz smijeh ― kad priča o tvom šupku, jarane, ono, s respektom, ti instantno promjeniš mišljenje o šupcima! Kaže, šupak je prva stvar koja se razvije u majčinoj utrobi, moš mislit!

― To ispade da smo svi prvo bili šupci pa onda postali ljudi?!

Smijeh.

― Neki su, bogami, i ostali šupci, nisu nikad izrasli u insane!

― Pa dobro, to pojašnjava neke stvari: Tramp, Bakir, Čović, Dodik...

― A Šešelj i ekipa nisu čak ni šupci; oni su izrasli u hemoroide, ko ti tvoji: piju ti krv a ne moreš ih se kutarisat!

― E, dobro si. Sad sam i ja dobio respekt za šupke.

Smijemo se.

― Nego, šta ti reče taj tvoj doktor?

― Ma to ti je, maltene, normalno za nas koji žderemo kafe, pušimo i sjedimo na guzici po 12 sati dnevno. Svaki ti treći vozač, jarane, ima problema sa hemoroidima. I svaki drugi Bosanac. Zato nije ni čudo što smo nas dvojica Bosanci, vozimo, i sad ih obojica imamo! Nije nas moglo zaobić nikako. Naučiš se s njima živit, isto ko sa ženom: nekad je vaka, nekad naka, al ti je od vitalne važnosti da je paziš! To je to.

Sad već plačemo od šege, on sa jedne strane slušalice, ja se druge.

― Ja kad čujem tu riječ hemeroid odma mi naka asocijacija na one grčke bogove...

― Joj, nemoj mi Grka, imal većih šupaka od njih? Jesi gledo tekmu?

― Dobro, ba, majmune, ućeraš Grcima, daj mi broj telefona od tog tvog Aleksa Čmarnog.

― Kakog Čmarnog?

― Od tog Rusa.

― Kakog Rusa, bolan, idi fizišn, zajebajem se. Đe si vidio da se doktor za čmar zove Čmarni, i da je još uz to peder? Ako te fizišn bude moro poslat nekom šupku, garant se neće zvat Čmarni, ućerotisebi, joj, jesam te navuko, majko draga, ovo moram na fejsbuk stavit!

Umal nisam krhno telefon od zid. Navuče me šupak, i to moj rođeni!

No comments:

Post a Comment